Pandemoniu #3


      Averea, banii, elemente existențiale pentru lumea mundană, blesteme capabile de distrugere, de anihilare totală a conștiinței, elemente incapabile însă de a diminua negura densă a trăirii mele implacabile și de prisos. Puterea adiacentă este iluzorie, o plăsmuire perfectă a ceea ce ar fi ideal, impresia de stabilitate, de dominare totală asupra întregului univers, totuși, fără importanță pentru spiritul împietrit, anost, fără culoare, ce rătăcește abundând în angoasă, cu voința de eliberare subită, ce își trăiește veacul, înstrăinat în interiorul meu. Zgomotul asurzitor ce mă înconjura, inundându-mi simțurile, disipând împietrirea în nebunie, indivizi nepăsători, rătăcitori, cuprinși de grabă, disperați să se distrugă în încercarea de a se autorealiza. În drumul meu infinit spre Black Smoke Enterprises, eram copleșit, sufocat de propria-mi rațiune dezolantă, o concordanță sublimă cu demonul ce fierbea în substrat, o voce demonică ce răsuna înfiorător, lăuntric.


     T.N.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu