Pandemoniu #2

     La cei 28 de ani pe care îi împlinisem numai luna precedentă, mă simțeam bătrân. Lumea a căpătat o greutate sufocantă, parcă pielea îmi era mai cutată cu fiecare privire fugitivă în oglindă, fire albe de exasperare și înstrăinare se iveau din loc în loc în părul meu castaniu, răvășit până la refuz, ochii ce mă priveau, de un albastru intens, erau străini, fără nicio amintire obsedantă a vechiului „eu”, o personalitate monomană, pandantă, fără de care mă simțeam impasibil, amorțit, fără speranța salvării din infernul liminar, în același timp extatic, la care am fost damnat încă din ziua cea dintâi a acestei existențe efemere și oțioase. Hainele mă dezgustau, un aspect exterior aparent perfect, cu tendința spre absolut, în antiteză cu bărbatul împietrit, privat de orice sentiment, incapabil de afecțiune, distrus, ce se afla în substrat, sub carapacea sfărâmicioasă a sufletului meu. Un corp lipsit de imperfecțiuni, și totuși adăpostind o conștiință morbidă a omului ideal. Un monstru ce se ascunde subit, cu o abilitate lugubră, în spatele imaginii perfecte a unui om de afaceri.

     T.N.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu